banner

01. HotShot
02. TopShot
03. ReelCash
04. Lotus
05. MadTimer
06. Club Gold
07. Post Poker
08. Keno(bingo)
09. Random Runner
10. StepTimer
11. TwinTimer
12. Wild Tanzoo
13. Going Tanzoo
14. Europees Roulette
15. Caribbean Stud poker
16. Black Jack
17. Wild Mystery

18. Supertron
19. Sterling

20. HoldTimer

21. Classic

HotShot Gokkast

De Hotshot bestaat uit het Basisspel en het Topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 8 bankmeters met de Save-toets. Met de Gamble-toets kun je je prijs verdubbelen totdat je boven de 100 credits hebt. 200 credits worden automatisch naar de creditmeter verplaatst. Credits van de verschillende bankmeters kun je overigens altijd selecteren met de Choos Bank-toets en verplaatsen naar de creditmeter met de Collect-toets.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het kroon-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 bankmeters hebt, dan kun je het Topspel spelen. Hiervoor wordt dan ook 1 credit van je creditmeter gehaald naar de bankmeter met het laagste creditaantal (van rechts naar links). Door met de Choose Game-toets handmatig voor het Topspel te kiezen kun je ook individuele credits overzetten naar de bankmeters. Je kunt zelf je inzet voor het bovenspel kiezen, 5, 10 of 20 credits. Zoveel te hoger de inzet, zoveel te hoger de uitkering op een winnende combinatie.

Voor het Topspel worden altijd 5, 10 of 20 credits van de bankmeters gehaald, de meeste van de meter met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het Topspel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Wanneer op een meter 200 credits of meer staan, dan worden die credits automatisch naar de creditmeter verplaatst. Er is geen limiet aan het aantal credits per bankmeter.Met de Choose Game-toets kun je, wanneer je minder dan 100 punten in totaal op de bankmeters hebt, op ieder moment weer kiezen voor het Basisspel.

Het meest aantrekkelijke spelelement in het Topspel is de schietfunctie. Afhankelijk van de inzet en de kriskras combinatie van HotShot-symbolen kun je tot 3 keer schieten op prijzen. Dit schieten doe je met de Start-toets.

TopShot Gokkast

De Topshot automaat is een vier-rollenspel met een hoog gehalte aan spelelementen. Naast het Basisspel is er het Symboolbonusspel, het Pinballspel incl. Streakspel en Bumperspel, het Topshotbonusspel en het Supergamblespel.

Basisspel

Na het indrukken van de Startknop begint het Basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen.Met uitzondering van een prijs van 200 punten, kun je met de Gambleknop, al dan niet in combinatie met de Supergambleknop je prijs verhogen.

Pinballspel

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel 4 of meer punten in totaal op de winlijn, dan speel je het Pinballspel. Dit Pinball-spel speel je bovendien wanneer je naast een winnende combinatie 4 of meer punten hebt en je gokt de eerste keer mis bij het Gamble-spel. Dit geldt overigens niet wanneer je Supergamble speelt of wanneer je een gewonnen prijs incasseert.

Het Pinballspel kent de volgende functies:

Ballshot (4) - met de Ballshotstop-knop kun je naar een hoger cijfer schieten.

Symboolbonus (5 of 6) - alle symbolen die in het Symboolbonus-spel staan en die op de rollen op een zichtbare positie staan worden verlicht. Een volle verticale of horizontale lijn geeft recht op 10 of 20 bonuspunten. Alle symbolen blijven verlicht totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste Gamble wordt verhoogd of met Supergamble wordt gespeeld.

Double Bonus (7) - alle prijzen van het Symboolbonusspel worden verdubbeld. Het recht op Double Bonus bestaat totdat een prijs op een rolcombinatie wordt genomen of na een eerste gamble wordt verhoogd of met Supergamble wordt gespeeld.

Extrahold (8) - maximaal 3 extra holds kunnen hier worden verzameld en op een gunstig moment worden ingezet. Een extrahold kan alleen worden ingezet wanneer normaal gesproken de holdfunctie ook zou werken. Dus niet bij een winnende combinatie en ook niet bij 8 of meer punten op de winlijn of een positie 8 of hoger na Ballshot.

Winstreak (9) - na het drukken op de Startknop draaien de rollen naar een willekeurige winnende combinatie en worden de punten op de Streakmeter geplaatst en maak je door het drukken op de Startknop kans op nog een Winstreak. Bij 200 punten of meer op de Streakmeter verhuizen deze automatisch naar de Creditmeter.

Topshot Bonus (10 en 11) - een volgende letter van het woord Topshot licht op. Wanneer de laatste letter oplicht dan start het Bumperspel. Bepaal met de Stopknop de prijs door op het juiste moment te drukken. Gewonnen punten kunnen met de Gamble/Supergamble knoppen worden verhoogd indien lager dan 200.

Topstreak (12) - het verschil met de Winstreak is dat door het drukken op de Startknop naar een winnende combinatie wordt gedraaid met minimaal 20 punten.

De holdoptie, voor zover aanwezig, vervalt bij positie 8 of hoger.

Supergamble

Met Supergamble kun je een aantal stappen overslaan om naar een hogere prijs te gokken. De kans op een hogere prijs is gelijk aan het produkt van de tussenliggende kansen.

Bij het sluiten van het spelvenster of het overschakelen naar een ander spel vervallen verlichte symbolen in het symboolbonusspel, dubbelbonus en verlichte letters in het topshotbonusspel. Credits van de verschillende creditmeters worden bij elkaar opgeteld en komen als totaal terug op de creditmeter.

ReelCash Gokkast

Basisspel

Na het indrukken van de 'Startknop' begint het Basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen.

Wanneer je geen winnende combinatie hebt maar wel 1 of 2 "ReelCash" symbolen (rol 1 en 3 of rol 1, 2 of 3), dan wordt een "ReelCash" symbool toegevoegd aan de bijbehorende kolom in de winbank. Een volle verticale kolom geeft een mysterie-prijs van 4-200 credits, maar een horizontale rij heeft voorrang op een verticale en geeft 2 credits die minimaal 1x gegokt moeten worden (verlies of dubbel).

Gewonnen credits in het basisspel kun je met de knop 'Cashmeter' naar de Cashmeter verhuizen of met de 'Take Win-knop' aan de Creditmeter toevoegen. Je kunt tot en met 100 credits echter ook gokken met de 'Head-knop' en de 'Tail-knop' (Kop of Munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold-knoppen' kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel.

Cashspel

Het Cashspel gebruikt rollen met daarop waardecoupons en vraagtekens. Afhankelijk van de inzet, 4, 8 of 16 credits speel je op 1, 2 of 3 winlijnen en tellen de coupons kriskras voor de geldende winlijnen. Een vraagteken geeft een mysterie-prijs van 4-100 bij inzet 4 en 8-100 bij inzet 8 of 16. Bij het Cashspel kunnen maximaal 200 punten worden behaald. Heb je 200 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop 'Collect Cashmeter' worden de punten naar de Creditmeter overgezet. In het Cashspel kunnen geen rollen worden vastgehouden.

Lotus Slots Gokkast

De Lotus bestaat uit een Basisspel en het Topspel.

Het Basisspel berust op het welbekend principe van 1 winlijn in combinatie met een kriskras-feature waarbij het bokaalsymbool op de rollen 1 en 2, al dan niet in combinatie met eenzelfde symbool op rol 3, een mystery-prijs oplevert met een maximum van 200 credits.

Wanneer je vier of meer punten in het Basisspel hebt, dan kun je het Topspel spelen. Hier kun je kiezen tussen een inzet van 4 of 8 credits, mits het credittotaal op de Clubmeter dit toestaat.

In het Topspel zijn alle winnende combinaties kriskras, meerdere winnende combinaties worden op een tussenmeter opgeteld alvorens aan het Clubmeter-totaal te worden toegevoegd.

Het maximum aantal punten op de Clubmeter is 200 die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren.

De Hold-functie is ook van toepassing op het bovenspel. Een combinatie die valt tijdens het spelen met 4 credits kan niet worden vastgehouden indien je met 8 credits gaat spelen, andersom is echter wel mogelijk. Iedere combinatie kan slechts 1x worden vastgehouden en na een winnende combinatie moet eerst minimaal 1x gespeeld worden om opnieuw rollen vast te kunnen houden.

MadTimer Gokkast

De MadTimer bestaat uit 3 verschillende delen, het Basisspel, het 1/0-spel en het Topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het Topspel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald, waarmee eerst het 1/0 spel gespeeld wordt alvorens het Topspel te starten. Met het 1/0 spel heb je 99,9% kans de credit te behouden en 0,01% om deze te verliezen. Meestal behoudt je dus die credit.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het Topspel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het Topspel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Het maximum aantal punten per meter is 200 die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je met het 1/0-spel credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het Topspel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel.

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

Club 2000 Gokkast

Basisspel

Na het indrukken van de 'Startknop' begint het Basisspel en maak je kans om op de middelste winlijn met de juiste combinatie van symbolen credits te winnen.

Met een kriskras combinatie van de "Club Gold" symbolen (rol 1 en 2 of rol 1, 2 en 3) kun je een mysterie-prijs met een maximum van 200 punten winnen.

Gewonnen credits in het basisspel kun je met de knop 'To Clubmeter' naar de 'Clubmeter' verhuizen of met de 'Cancel/Collect-knop' aan de creditmeter toevoegen. Je kunt echter ook gokken met de 'Head-knop' en de 'Tail-knop' (Kop of Munt), waarbij een prijs van 200 credits automatisch aan de creditmeter wordt toegevoegd.

Met de 'Hold-knoppen' kun je symbolen vasthouden zodat je een verhoogde kans hebt een bepaalde combinatie te krijgen.

De win-combinaties van de diverse symbolen in het Basisspel staan onder het rollenspel.

Clubspel

Het Clubspel gebruikt dezelfde rollen als het Basisspel. Bij minimaal 4 punten op de Clubmeter kun je het Clubspel spelen. De inzet in het Clubspel is 4 credits. Sommige symbolen geven kriskras een prijs volgens de wintabel of een mysterie-prijs, een aantal symbolen geeft alleen een prijs op de middelste winlijn. Een prijs wordt eerst in het display weergegeven en daarna naar de Clubmeter gezet. Bij het Clubspel kunnen maximaal 200 punten worden behaald. Heb je 200 punten of meer, dan gaan deze automatisch naar de Creditmeter. Met de knop 'Collect Clubmeter' worden de punten naar de Creditmeter overgezet. In het Clubspel kunnen de 'Hold-knoppen' niet worden gebruikt.

Post Poker

Dit is de meest populaire versie van Video Poker Jacks or Better. Voor een winnende combinatie ben je minimaal een 'Pair of jacks' (twee boeren) of hoger nodig. Om het spel te beginnen bepaal je eerst je inzet, welke 1 tot 5 credits kan zijn. Bepaal dit met de knoppen 'Bet One' of 'Bet max'. Met de knop 'Bet One' kun je de inzet telkens met 1 credit verhogen, maar je kunt ook doorklikken totdat je weer op 1 credit staat. Bij 'Bet Max' start het spel automatisch en bij gebruik van 'Bet One' klik je op de knop 'Deal' om het spel te starten. De knop 'Deal' functioneert ook als herhaalknop om met de laatst gekozen inzet opnieuw te spelen.

Zoveel te hoger de inzet, zoveel te hoger is de uitbetaling bij een winnende combinatie. Wanneer je een inzet kiest dan licht de bijbehorende kolom in de wintabel rechtsboven in het spel op. De computer geeft je vijf kaarten. Kies welke kaarten je wilt houden en welke je weggooit.

Heb je direct al een winnende combinatie, dan wordt deze automatisch vastgehouden. Om zelf een kaart vast te houden klik je deze 1 maal aan of je klikt op de tekst 'Hold', herstellen doe je door er nogmaals op te klikken. Klik dan op de 'Deal' knop, waarop de computer je, afhankelijk van de hoeveelheid kaarten die je vast hebt gehouden, een aantal nieuwe kaarten geeft.

Of je wint of verliest hangt af van de vraag hoe goed je pokerhanden zijn. Dit Video Poker spel wordt gespeeld met een standaard 52-kaarten spel. De kaarten zijn gewaardeerd naar de waarde van het nummer op de kaart of de waarde van de afbeelding. De waardering van hoog naar laag is als volgt: Aas (A), Koning (K), Koningin (Q), Boer (J), 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. De Aas kan echter ook gebruikt worden om een lage straat (Straight) te completeren; A, 2, 3, 4, 5. Naast de nummers en afbeeldingen van de kaarten, bepalen ook de vier symboolsoorten de waarde van een Pokerhand, te weten de Schoppen (S), Klavers (K), Ruiten (R) en Harten (H). Zie de volgende voorbeelden:

1. Royal Flush
- A, K, Q, J, 10 met zelfde symbool
(ex.: 10S, JS, QS, KS, AS)
2. Straight Flush
- Straat van 5 met zelfde symbool
(ex.: 4R, 5R, 6R, 7R, 8R)
3. 4 of a Kind
- 4 kaarten met dezelfde waarde
(ex.: 7S, 7K, 7R, 7H)
4. Full House
- 3 plus 2 kaarten met dezelfde waarde
(ex.: 3R, 3S, 3K, KS, KH)
5. Flush
- 5 kaarten van dezelfde soort
(ex.: 3H, 7H, 10H, QH, AH)
6. Straight
- 5 kaarten op volgorde van waarde
(ex.: 5K, 6R, 7KC, 8H, 9S)
7. 3 of a Kind
- 3 kaarten met dezelfde waarde
(ex.: JH, JS, JR)
8. 2 pair
- 2 paren kaarten met dezelfde waarde
(ex.: 5H, 5S, 9K, 9S)
9. 1 pair / Jacks or Better
- 2 kaarten met dezelfde waarde,
gelijk of hoger aan een Boer
(ex.: AS, AR).

Keno

Keno is een opwindend spel dat rond 200 v.C. in China geintroduceerd werd. Immigranten brachten het spel naar de Verenigde Staten en mettertijd werd het tot het spel dat je nu voor je ziet. Het Keno spel wordt gespeeld met een speelveld met 80 getallen en 20 balletjes. Je kunt 1 tot maximaal 10 vakjes aanklikken op het speelveld. Al naar gelang het aantal gekozen getallen, wijzigt de winkans. Na ieder spel kun je kiezen om met dezelfde getallen verder te spelen of om nieuwe getallen aan te klikken. Met de button 'Clear' wis je alle eerder gekozen getallen. Het is ook mogelijk de computer 10 getallen te laten kiezen. Hiertoe klik je (eventueel meermalen) op de button 'Q-Pick'.

Een aangeklikt getal kun je weer wissen door het nogmaals aan te klikken. Wanneer een aangeklikt getal knippert dan heb je het maximum aantal van 10 stuks bereikt. Aan de rechter kant van het speelveld zie je een wintabel met de uitkering bij het aantal juist gekozen getallen. Je wint het overeenkomstig aantal credits volgens deze wintabel. De getrokken getallen die overeenkomen met de door jou geselecteerde kleuren rood en op de meter 'Winner Paid' kunt je zien hoeveel je hebt gewonnen.

Wanneer je speelt met het maximum van 10 gekozen getallen en je hebt na trekking van de 20 ballen een prijs gewonnen (5 of meer goed), dan heb je de mogelijkheid om 2 extra ballen bij te kopen en heb je kans om je prijs nog eens te verhogen.

Random Runner

RandomRunner
De RandomRunner bestaat uit een Basisspelen een Topspel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Gewonnen punten kun je toevoegen aan je Creditmeter of aan de Winmeter. 200 punten in het Basisspel (3 sterren) gaan overigens direct naar de Creditmeter. Een Bes op rol 1 geeft 2 punten, maar deze worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten de Winmeter hebt, dan speel je automatisch het Topspel. Hiervoor wordt ook 1 credit van je Creditmeter gehaald.

Voor het Topspel worden dus in totaal altijd 5 credits van de beide meters gehaald. Zowel de Creditmeter alsook de Winmeter kent geen limiet. Heb je geen credits meer op de Creditmeter, maar wel op de Winmeter, dan kun je in porties van 4 de credits verhuizen naar de Creditmeter om zodoende het Topspel te vervolgen. Verplaats je alle credits van de Winmeter naar de Creditmeter, dan vervolg je met het Basisspel.

Step Timer

De StepTimer bestaat uit 3 verschillende spelonderdelen, het Basisspel, het 5-spel en het 40-spel.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Het maximum aantal punten per meter is 200 die dan automatisch naar de creditmeter verhuizen. Punten die dit aantal overschrijden gaan verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel. Het 40-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 40 punten. Het grote verschil zit hem in de nudge-functie. De nudges worden gebruikt om de drie bovenrollen, nadat ze stil zijn komen te staan en indien binnen bereik, in maximaal 3 stappen naar de meest winnende combinatie te verplaatsen.

Heb je minder dan 39 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de Choose-Game-toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het Basisspel

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

Twin Timer

De TwinTimer bestaat uit een standaard Basisspel en een Bovenspel dat met 3 of 4 rollen gespeeld kan worden.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Vier of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar 1 van de 4 meters met de Start/Save-toets. Twee punten (bes op rol1) worden automatisch gegokt, d.w.z. verdubbeld of verloren.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het ster-symbool, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven.

Wanneer je vier of meer punten op 1 of meer van de 4 meters hebt, dan kun je het 5-spel spelen. Hiervoor wordt ook 1 credit van je creditmeter gehaald.

Deze credit wordt dan toegevoegd aan de meter met het laagste puntenaantal.

Voor het 5-spel worden altijd 5 credits van de meters gehaald, waarvan 2 stuks van de meter(s) met het hoogste puntentotaal. Gewonnen credits in het 5-spel worden evenredig naar de inzet per meter verdeeld over de meters. Je speelt in het 5-spel met 3 van de 4 bovenrollen en hebt dus 5 winlijnen. Puntenaantallen van 200 of meer op een meter verhuizen automatisch naar de creditmeter. Hierbij gaan punten die het aantal van 200 overschrijden dus niet verloren. Heb je minder dan 4 credits op de meters staan dan kun je middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om zodoende het 5-spel te vervolgen. Met de Choose Game-toets kun je echter ook weer kiezen voor het Basisspel. Het 10-spel is in principe gelijk aan het 5-spel, echter bedraagt de inzet per spelronde geen 5 maar 10 punten. Speel je het 10-spel, dan speel je op alle 10 de winlijnen met alle 4 de rollen van het bovenspel en worden 9 credits van je bovenmeters gehaald plus 1 credit van je creditmeter, welke naar de bovenmeter met het laagste puntenaantal wordt verplaatst alvorens het spel te starten.

Heb je minder dan 9 credits op de meters staan dan kun je ook hier middels de startknop credits van je creditmeter naar de 4 meters spelen om het spel te vervolgen, maar met de Choose-Game-toets kun je ook kiezen voor het 5-spel of het Basisspel

Bij het opnemen van 1 credit van een van de meters wordt deze automatisch gegokt, d.w.z. verviervoudigd (20% kans) of verloren (80% kans).

Wild Tanzoo(met jackpot)

Wild tanzoo is een gokkast met de volgende spellen:

Basisspel 1 lijn met 3 rollen.

Kop/munt spel met de prijs van het basisspel (gokken boven de 2 punten verplicht)

Pijlenspel. Bij een volle pijl knippert de pijl boven de reel waar de pijl bij hoort. Deze knipperende pijl houdt in dat de joker een wild symbool is. Nadat hij is gevallen is de pijl weer leeg. Let op! U kunt pas een prijs ontvangen NA dat de pijl vol is. Dus niet als hij op de 6 valt!

Bonus! Vraagteken bij het basisspel is kriskras een prijs tussen de 4 en 200 punten! Druk nadat je de 3 vraagtekens ziet op de startknop voor deze mysterie prijs.

Clubmeter met 3 lijnen en 3 rollen. Je kunt de clubmeter pas spelen vanaf 4 punten.

Bij een inzet van 4 punten tellen alle symbolen kriskras. De maximale winst is hier 200 punten.

Bij een inzet van 20 punten tellen alle symbolen kriskras en is de joker wild. Ook hier is de maximale winst 200 punten.

Going Tanzoo Gokkast (met Jackpot)

Going Tanzoo os een gokkast met de volgende spellen:

Basisspel 1 lijn met 3 rollen.

Kop/munt spel met de prijs van het basisspel (gokken boven de 2 punten is verplicht)

1 – 0 spel, om credits op het bovenspel te krijgen.

Apen spel:

BONUS! Het apenspel bij het basis spel is kriskras! Bij apen op de 3 rollen is er kans op een prijs tussen de 4 en de 200 punten. 2 apenkoppen op de eerste 2 rollen geeft een uitbetaling van tussen de 2 en de 100 punten. Verder is er een spaarmogelijkheid om kleine of grote prijzen te sparen voor het bovenspel. Als u de punten naar boven wilt zetten moet u op start/sparen drukken.

Clubmeter met 3 lijnen en 4 rollen. Je kunt de clubmeter pas spelen vanaf 5 punten.

Bij een inzet van 5 punten tellen alle symbolen kriskras van de eerste 3 rollen. Bij een inzet van 20 punten kunt u gebruik maken van de 4de rol. Verder bevindt zich op de 4de rol een mysterie symbool (een apenkop), deze geeft een mysterie prijs tussen de 10 en 200 punten. De supermeter kan oplopen tot maximaal 800 punten. Bij het nemen of bij een volle meter komen de punten op de winstbank, deze kunt u innen via de kies inzet knop, neem winstbank Als u dan op start drukt, neemt u de prijzen.

Europees Roulette

Bij het Roulettespel is het de kunst om te voorspellen waar het balletje zal vallen en door corresponderende inzetten te plaatsen op de vele verschillende velden op de tafel. Door het juiste nummer te voorspellen, verdien je een uitbetaling op je inzet. Er zijn vele varianten op het Roulettespel. De hier aangeboden versie – Europese Roulette -, heeft een aanvullende tafellayout die het mogelijk maakt om meer gecompliceerde inzetten ineens te plaatsen, de zogenaamde "Announced bets", "Series" en het "Burenspel".

Inzetten

Inzetten zijn aan tafelmaxima gebonden. Je vindt de maximale inzet per soort inzet door met je muis over het bordje met de titel 'Roulette' op de roulette-tafel te bewegen.

Je eerste inzet plaats je door één van de beschikbare chips op de rand van de tafel te selecteren en deze (met een muisklik) te plaatsen op een nummer, kleur, of een groep van nummers op de Roulettetafel (inzetmogelijkheden worden hieronder nader beschreven). Wanneer je klaar bent met inzetten klik je op de Spin knop op de tafelrand om de spelronde te starten en de Roulettecilinder te laten draaien. Later, wanneer de ronde is afgelopen, kun je je inzet herhalen door op de Rebet knop te klikken of je klikt op de Clear knop om de tafel leeg te maken en opnieuw in te zetten. De Rebet knop is alleen beschikbaar wanneer er voldoende saldo aanwezig is. Normaal gesproken kun je net zoveel inzetten plaatsen als je wilt, totdat het tafelmaximum is bereikt.

Er zijn verschillende inzetmogelijkheden in het Roulettespel met de daarbij behorende uitbetalingen:

Inzetmogelijkheden


1-18 of 19-36

Een fiche wordt geplaatst op het 1-18 of het 19-36 veld. Deze inzet omvat het totaal van de betreffende 18 nummers. De uitbetaling is 1:1. Wanneer de 0 valt gaat de inzet verloren. Max. inzet 10,00 Euro.

Even of Oneven

Een fiche wordt geplaatst op het even of het oneven veld. Deze inzet omvat het totaal van 18 even of oneven nummers op de tafel. De uitbetaling is 1:1. Wanneer de 0 valt gaat de inzet verloren. Max. inzet 10,00 Euro.

Rood of Zwart

Een fiche wordt geplaatst op het rode of het zwarte veld. Deze inzet omvat het totaal van 18 rode of zwarte nummers op de tafel. De uitbetaling is 1:1. Wanneer de 0 valt gaat de inzet verloren. Max. inzet 10,00 Euro.

Dozijnen

Een fiche wordt geplaatst op 1e 12, 2e 12, of 3e 12; (eerste, tweede of derde dozijn). Deze inzet betreft de corresponderende 12 nummers. De uitbetaling is 2:1. Wanneer de 0 valt gaat de inzet verloren. Max. inzet 5,00 Euro.

Kolommen

Een fiche wordt geplaatst op een veld gemarkeerd als 2 to 1 helemaal onderaan de tafel. Deze inzet omvat alle 12 nummers in de corresponderende kolom. De uitbetaling is 2:1. Wanneer de 0 valt gaat de inzet verloren. Max. inzet 5,00 Euro.

Zestal

Een fiche wordt geplaatst op de rechter grenslijn die de nummers 1-36 omlijnt en waar deze samenkomt met de lijn die die twee rijen van drie nummers van elkaar scheidt. Deze inzet omvat beide rijen van 3 nummers, in totaal dus 6 nummers. De uitbetaling is 5:1. Max. inzet 3,00 Euro.

Viertal

Een fiche wordt geplaatst op de kruising van 4 nummers. De inzet omvat alle 4 de nummers. De uitbetaling is 8:1. Max. inzet 2,00 Euro.

Drietal

Een fiche wordt op de rechter grenslijn die de nummers 1-36 omlijnt en aan een enkel nummer grenst geplaatst of bovenin waar de 0 samenkomt met de 1 en de 2 of daar waar de 0 samenkomt met de 2 en de 3. Deze inzet omvat 3 nummers. De uitbetaling is 11:1. Max. inzet 1,50 Euro.

Split

Een fiche wordt geplaatst op de scheidslijn van twee nummers. Deze inzet omvat de 2 betreffende nummers. De uitbetaling is 17:1. max. inzet 1,00 Euro.

Straight

Een fiche wordt op een enkel nummer geplaatst, 0-36. Deze inzet betreft enkel het betreffende nummer. De uitbetaling is 35:1. Max. inzet 0,50 Euro.

De Series

Je kunt ook een “Series” spelen op de extra ovaal op de tafellayout, wanneer je verwacht dat het balletje op een bepaald deel van de cylinder terecht zal komen. Op de ovaal zijn de nummers in dezelfde volgorde weergevan als in de roulette-cylinder. De uitbetaalverhoudingen hier zijn in dezelfde als vorenstaand omschreven.

0/2/3 Series

Dit is een grote serie waar je 9 identieke fiches inzet om 7 eerdergenoemde inzetten te combineren, waarbij je speelt op de volgende combinaties: 0/2/3, 4/7, 12/15, 18/21, 19/22, 25/29 and 32/35 (een dubbele inzet wordt geplaatst op 0/2/3 en 25/29). Max. inzet 6,30 Euro.

0-Spiel

Het 0-Spiel wordt gespeeld door 4 identieke inzetten te plaatsen op de volgende nummercombinaties: 0/3, 12/15, 26 en 32/35. Max. inzet 6,30 Euro.

5/8 Series

Dit is een kleine serie waarbij 6 identiek inzeten worden geplaatst op 6 eerdergenoemde inzetcombinaties. Een inzet wordt geplaatst op de voglende nummercombinaties: 5/8, 10/11, 13/16, 23/24, 27/30 en 33/36. Max. inzet 6,00 Euro.

Orphelins

Je speelt orphelins met 5 fiches voor de volgende nummercombinaties: 1, 6/9, 14/17, 17/20 and 31/34. Max. inzet 2,50 Euro.

Het burenspel

Buren-inzetten omvatten nummers die naast elkaar liggen op de roulette-cylinder. In Europese roulette is het aantal nummers waarop ingezet wordt altijd 5 en gelijk aan het gekozen nummer en de aan weerszijden gelegen vier nummers (twee aan elke zijde). Bijvoorbeeld, wanneer je kiest voor 1 buren, dan speel je in feite op: 16, 33, 1, 20 en 14. Wanneer je een inzet plaatst op een nummer plus buren en 1 van de nummers wint, dan wordt 1/5 van je inzet (in feite gewoon 1 van je 5 inzetten) op het winnende nummer geplaatst. Een uitbetaling wordt dan ook gewoon 35:1. Max. inzet 2,50 Euro.

Het spelen van het spel

Nadat alle inzetten zijn geplaatst en de Spin (of Rebet) knop is ingedrukt, start de cylinder te draaien in de ene richting en het balletje in de tegenovergestelde richting. Nadat de cylinder is begonnen te draaien kan er niet meer ingezet worden. Wanneer een bal stil is komen te liggen, wordt het corresponderende nummer op de tafel aangewezen door een zogenaamde “dolly”. Het winnende nummer, de winnende kleur en of het een even of oneven nummer betreft wordt door de dealer uitgesproken. Het winnende nummer wordt bovendien zichtbaar gemaakt op het display rechts boven de speeltafel. Het display heeft drie verschillende lijnen waarop de rode en de zwarte nummers zichtbaar zijn, de nul heeft een eigen (middelste) lijn.

Verloren inzetten bewegen richting de roulette-cilinder naar de dealer. Daarna worden de winnende inzetten uitbetaald en gewonnen bedragen worden bij de betreffende inzetten geplaatst.

Nadat alle inzetten uitbetaald zijn wordt de mogelijkheid geboden om de vorige inzet te herhalen of om de tafel te schonen en een nieuwe inzet te plaatsen.

Caribbean Stud Poker

Caribbean Stud Poker is een variant op het traditionele poker. Het doel is om een betere combinatie van 5 kaarten te krijgen dan de dealer

Inzetten

Dit spel kan gespeeld worden met alleen de middelste box. De inzet vind plaats door een van de beschikbare chips op de rand van de tafel te selecteren en deze (met een muisklik) op het “Ante” veld van de centrale box te leggen. Daarna kun je desgewenst een inzet plaatsen voor de bonus, door op de sleuf boven het Ante-veld te klikken. Wanneer de inzet gemaakt is, druk je op de Deal knop op de rand van de tafel om het spel te starten. Later, nadat de ronde is afgelopen, kun je de inzet herhalen door op de Rebet knop te drukken of de tafel schoonmaken door op de Clear knop te drukken om een nieuwe inzet te kiezen. De Rebet-knop is alleen beschikbaar wanneer er voldoende tegoed is om de vorige inzet te kunnen herhalen en wanneer er na inzetten tenminste tweemaal zoveel tegoed op de tegoedmeter(s) beschikbaar blijft dan de Ante-inzet, anders is het namelijk niet mogelijk om je inzet te verhogen tijdens de spelronde en zul je de tafel moeten schoonmaken met de Clear-knop of speeltegoed bijkopen. De inzetten op de speeltafel zijn gelimiteerd volgens de min/max inzetregels die op de tafel staan aangegeven.

Kaarten

Het spel wordt gespeeld met 6 series van 52 kaarten. De kaarten worden elke ronde opnieuw geschud. De kaartvolgorde van hoog naar lag is: Aas, Heer, Vrouw, Boer, 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2. Er zijn negen zogenaamde “High Card” combinaties in het spel Caribbean Stud Poker, onderstaand omschreven op volgorde van laag naar hoog.

High Card.

Vijf kaarten die geen speciale combinaties vormen. De hoogste kaart bepaalt de hoogte van je hand. Wanneer zowel speler als dealer een Aas/Heer tussen hun kaarten hebben, dan bepaalt de derde, vierde of vijfde kaart de waarde van de hand.

One Pair.

Twee kaarten met dezelfde waarde (bijvoorbeeld: Vrouw, Vrouw, 8, 3, 5). Wanneer ook de dealer een paar heeft, dan bepaald de waarde van het paar de winnaar. Zijn beide paren gelijk in waarde (dealer heeft dezelfde combinatie), dan bepaalt de waarde van de derde, vierde of vijfde kaart de winnaar.

Two Pair.

Twee paar kaarten met dezelfde waarde (forbijvoorbeeld: 2, 2, Heer, Heer, Boer). Wanneer ook de dealer twee paren heeft, dan is het hoogste paar beslissend, tenzij de dealer dezelfde waarde heeft. In dat geval bepaalt de hoogte van het tweede paar de winnaar, wanneer zowel speler als dealer twee paar kaarten hebben met dezelfde waarde, dan beslist de vijfde kaart.

Three of a Kind.

Drie kaarten met dezelfde waarde (for example, 7, 7, 7, Heer, 10). In geval speler en dealer beide drie kaarten met gelijk waarde hebben dan bepaalt de waarde van de drie kaarten de winnaar, is deze gelijk dan bepaalt de waarde van de vierde of de vijfde kaart de winnaar.

Straight.

Vijf kaarten die elkaar in hoogte opvolgen (straat), ongeacht hun kleur of symbool (bijvoorbeeld: Schoppen Boer, Ruiten 10, Harten 9, Ruiten 8, Klaver 7). Een aas kan zowel de hoogste kaart zijn (boven de Heer) als de laagste kaart (onder de 2). In het geval zowel de speler als de dealer een Straight hebben, dan beslist de hoogst kaart.

Flush.

Vijf kaarten van dezelfde soort die evenwel geen straat vormen (bijvoorbeeld: Schoppen Heer, 9, 7, 5 en 4). De hoogste kaart beslist ingeval speler en dealer beide een Flush hebben, daarna de hoogte van de tweede, derde, vierde of vijfde kaart.

Full house.

Een combinatie van drie kaarten met dezelfde waarde en een paar (bijvoorbeeld: drie maal een 5 en twee maal een Heer). De hoogste waarde van de drie gelijkwaardige kaarten bepaalt de winnaar, bij eenzelfde combinatie van speler en dealer bepaalt de waarde van de het paar de winnaar.

Four of a Kind.

Vier kaarten met dezelfde waarde (bijvoorbeeld: 4 maal een 10 en een 8). De hoogte van de waarde van de vier kaarten bepaalt de winnaar, bij gelijke waarde van speler en dealer beslist de hoogte van de vijfde kaart.

Straight Flush.

Vijf kaarten van dezelfde soort die elkaar in waarde opvolgen (bijvoorbeeld: Harten 6, 5, 4, 3 en 2). Ingeval zowel speler als dealer een Straight Flush hebben, bepaalt de hoogste kaart de winnaar.

Royal Flush.

Een Aas, Heer, Vrouw, Boer en 10 van dezelfde soort.

Spelen van het spel

Nadat de Deal knop is ingedrukt wordt de bonus-inzet door de tafel ‘opgeslokt’, waarna je vijf kaarten krijgt met het gezicht naar boven, de dealer krijgt vervolgens vijf kaarten waarvan de eerste vier met hun gezicht naar beneden en de vijfde met het gezicht naar boven. Onder de kaarten wordt zichtbaar gemaakt welke combinatie je hebt. Op basis van de kaarten die je nu hebt en de zichtbare kaart van de dealer moet je nu beslissen of je door wilt spelen of stoppen. Je kunt geen kaarten wegdoen of kaarten bijkopen. Doorspelen of stoppen bepaal je met de knoppen Raise en Fold.

Raise Wanneer je door wilt spelen druk je op de Raise knop om de dubbele inzet van je Ante-inzet op ‘Bet’ te plaatsen.

Fold Wanneer je een slechte hand hebt of van mening bent dat je de dealer niet kunt verslaan, dan kun je door op de Fold knop te drukken de ronde staken en je verliest je Ante-inzet.

Nadat je een beslissing hebt genomen keert de dealer zijn 4 overige kaarten om zodat de kaarten zichtbaar worden en (wanneer je hebt gekozen voor ‘raise’) de combinatie te vergelijken met die van jou.

Uitbetalingen

Wanneer de dealer geen High Card heeft met een Aas en een Heer of een betere combinatie, dan betekent dit dat de dealer zich niet kwalificeert (dealer does not qualify) en het “No hand” venster verschijnt onder de dealers kaarten. Wanneer je de inzet verhoogt hebt (raise) dan wordt in dit geval alleen je Ante-inzet verdubbeld. De bijgeplaatste inzet blijft gewoon behouden, hierop wordt geen winst uitgekeerd.

Wanneer de dealer een High Card heeft met een Aas en een Heer of een betere combinatie, dan wordt jouw hand vergeleken met die van de dealer. Er zijn dan drie mogelijkheden:
- Wanneer de hand van de dealer beter is dan die van jou dan verlies je de Ante-inzet en de verhoogde inzet.
- Wanneer de hand van de dealer gelijk is aan die van jou dan is er een “stand-off” situatie en behoud je je inzetten.
- Wanneer jouw hand beter is dan die avn de dealerdan wordt je Ante-inzet eenmaal uitbetaald en de verhoogde inzet wordt uitbetaald overeenkomstig de hand die je hebt. (zie onderstaand uitbetaalschema)

Ook wanneer je verliest in het reguliere spel of wanneer de dealer niet kwalificeert dan worden je kaarten gecheckt op een bonus-hand wanneer je een bonus-inzet hebt geplaatst. Heb je een combinatie die in aanmerking komt voor een bonus-uitbetaling dan zie je in het schema (muisaanwijzer op Payouts-tabel) op de speeltafel hoeveel er uitbetaald wordt.

Verloren inzetten gaan naar de dealer. Gewonnen bedragen worden naast de betreffende inzetten geplaatst. Bonus-uitbetalingen worden naast de sleuf geplaatst waarin de bonus-inzet wordt geplaatst.

Nadat alle inzetten zijn uitbetaald heb je de mogelijkheid om te kiezen voor ‘Rebet’ of ‘Clear’ om een nieuw spel te starten(zie boven).

Het uitbetaalschema voor Carribean Stud Poker is beschikbaar in het spel door de muis op de tabel te plaatsen.

Black Jack

Black Jack is de casino-versie van het spel 'Een-en-twintigen'. Het belangrijkste doel van dit spel is om zo dicht mogelijk bij een puntentotaal van 21 uit te komen.

Inzetten

Je kunt je inzet plaatsen door een fiche van de rand van de tafel te nemen en deze (met een muisklik) op 1 of meer van de 3 boxen te plaatsen. Wanneer je inzet geplaatst is klik je op de Deal knop op de tafelrand om het spel te starten. Later, wanneer de ronde afgelopen is, kun je met de Rebet knop je inzet herhalen of je kunt de tafel schonen om een nieuwe inzet te kiezen door op de Clear knop te klikken. Herhalen van een inzet is overigens alleen mogelijk indien het aanwezige tegoed dit toelaat. Inzetten zijn bovendien gelimiteerd zoals op de speeltafel aangegeven.

Kaarten

Het spel wordt gespeeld met 6 sets speelkaarten van elk 52 stuks. Alle kaarten worden aan het begin van het spel geschud en worden opnieuw geschud wanneer minder dan 25% van de beschikbare kaarten over is aan het begin van een volgende spelronde. Kaarten met afbeeldingen (Boer, Vrouw, Heer) zijn 10 punten waard. Kaarten 2 - 10 hebben de waarde die zij aangeven (2 - twee punten enz.). En de aas is of 1 of 11 punten waard (bepalend is welke waarde het dichst de 21 benadert maar daar niet overheen gaat).

Het spelen van het spel

Nadat op de Deal knop is gedrukt krijg je twee kaarten op elke box waarop je een inzet hebt geplaatst en de dealer krijgt 1 kaart. Je wordt gevraagd om een beslissing te nemen om een extra kaart te nemen hit of om te passen stand. Afhankelijk van de spelsituatie wordt je tevens gevraagd om je inzet te verdubbelen double om je kaarten te splitsen split of om je inzet te verzekeren insurance. (deze functies worden hierna nog nader uitgelegd). De box waarvoor je gevraagd wordt een beslissing te nemen wordt aangegeven met een pijl erboven. In sommige gevallen is een beslissing voor de hand liggend (bijvoorbeeld wanneer je BlackJack, 21 punten of meer hebt) en vervolgt het spel automatisch.

De totaalscore in een box wordt eronder weergegeven. Soms kun je hier een dubbele score aantreffen, bijvoorbeeld "9/19". Dat betekent dat 1 van de kaarten een aas is en dat de score de 21 niet overschrijdt, dit heet een "soft" hand. De laagste waarde geeft aan dat je nog veilig minimaal een kaart kunt nemen zonder de 21 punten te overschrijden. "BJ" onder de box betekent dat je Black Jack hebt. Black Jack is 21 punten met de eerste twee gedeelde kaarten. Dit betekent dat het of een Aas + 10 is of een Aas + afbeeldingskaart (Boer, Vrouw, Heer) met een willekeurig symbool en in willekeurige volgorde.

Hit Door hierop te drukken wordt een extra kaart ontvangen voor de spelende box.

Stand Door hierop te drukken verlaat je de spelende box en ga je naar de volgende. (indien van toepassing)

Double Deze knop is alleen beschikbaar indien met de in eerste instantie gedeelde twee kaarten een puntentotaal is gehaald van 9, 10 of 11 en je saldo toereikend is. Double is ook mogelijk wanneer er een dubbele score van 9/19 of 10/20 is. Door op de Double knop te drukken wordt je inzet verdubbeld en krijg je nog slechts 1 kaart van de dealer. Deze laatste kaart wordt 90 graden gedraaid ten op zichte van de eerste twee neergelegd.

Split is alleen toegestaan wanneer de eerste twee ontvangen kaarten van gelijke waarde zijn (3 en 3, Vrouw en Vrouw enz) en het saldo toereikend is. Na splitsen wordt eenzelfde inzet bij de tweede kaart geplaatst. Iedere afzonderlijke inzet hoort dan bij de afzonderlijke kaarten. De beide kaarten worden vanaf dan gespeeld als twee aparte spelen. Wanneer je twee azen splitst dan ontvang je slechts 1 aanvullende kaart na Deal. Splitsen maakt het krijgen van BlackJack overigens onmogelijk, een BlackJack-combinatie telt hier gewoon voor 21 punten.

Insurance wordt alleen aangeboden wanneer de eerste kaart van de dealer een Aas is. Het is alleen mogelijk om Insurance toe te passen voordat je op Hit, Double of Split klikt. Insurance is niet moeglijk wanneer je BlackJack hebt. Insurance houdt in dat er een extra inzet wordtgeplaatst op de insurance-lijn ter hoogte van de helft van de oorspronkelijke inzet. Wanneer de dealer dan BlackJack heeft dan wordt je insurance-inzet 2x uitbetaald en compenseer je hiermee het verlies van je verloren inzet. Wanneer de dealer geen BlackJack heeft dan gaat de insurance-inzet verloren.

Wanneer je klaar bent met alle boxen waarop je speelt, dan is de dealer aan de beurt Deze neemt kaarten totdat 17 punten (inclusief "soft" hand) of meer punten zijn bereikt.

Uitbetalingen

- Wanneer je BlackJack hebt krijg je anderhalf maal je inzet uitbetaald, tenzij de dealer ook BlacJack heeft, dan is het "push" (je ontvangt niets maar behoudt je inzet)
- Wanneer je score 21 of minder maar meer dan die van de dealer is, win je eenmaal je inzet.
- Wanneer je score 21 of minder is en die van de dealer is hoger dan 21, win je eenmaal je inzet.
- Wanneer je score 21 of minder is en gelijk aan die van de dealer, dan is het "push". Je behoudt je inzet.
- Wanneer je score hoger dan 21 is dan verlies je je inzet (ook wanneer de score van de dealer hoger is dan 21).
- Wanneer je score lager is dan 21 en minder dan die van de dealer (die ook 21 of minder heeft), dan verlies je je inzet.

Verloren inzetten gaan richting de dealer. Wanneer het "push" is blijft de inzet staan. Gewonnen bedragen worden naast de inzetten geplaatst.

Wanneer alle inzetten zijn uitbetaald heb je de mogelijkheid om de inzet te herhalen Rebet (mits saldo toereikend is) of om de tafel te schonen Clear en een nieuwe inzet te plaatsen.

Wild Mystery

De Wild Mystery bestaat uit een Basisspel en een Bovenspel dat met inzet 4 of inzet 20 gespeeld kan worden.

Wanneer je het spel start dan begin je standaard met het Basisspel. Twee of meer gewonnen punten kun je toevoegen aan je creditmeter met de Collect-toets of verplaatsen naar de Supermeter met de Start/Save-toets. Gewonnen credits kun je ook verdubbelen met het kop/munt spel, het maximale aantal punten dat hier behaalt kan worden is 200.

In het basisspel speel je op 1 winlijn, met uitzondering van het vraagteken, dat kriskras telt. Een autoholdfunctie is ingebouwd om bepaalde combinaties vast te zetten, met de Reset-toets kun je vastgezette rollen weer vrijgeven. Automatisch vastgezette rollen kun je direct vervangen door een eigen keuze door op de door jou te kiezen holdknop(pen) te klikken.

Verder kun je in het basisspel de jokers op de rollen 'actief' maken. Wanneer je op een spaarbank 6 jokers hebt gespaard dan kun je zelf kiezen op welke rol je de joker actief maakt. Door niet tijdig te kiezen, maakt het spel zelf een willekeurige keuze. De joker wordt dan 'wild', d.w.z. deze telt vanaf dat moment voor ieder ander symbool en verhoogt dus de kans op een winnende combinatie op de winlijn. Is een actieve joker gebruikt voor een winnende combinatie, dan wordt deze weer inactief op de betreffende rol.

Wanneer je vier of meer punten op de Supermeter hebt, dan kun je het bovenspel spelen met inzet 4, heb je 20 punten of meer op de Supermeter dan kun je met de maximale inzet van 20 punten spelen.


Speel je met een inzet van 4, dan geeft iedere combinatie van 3 identieke symbolen op de drie rollen kriskras een prijs. Zet je echter 20 punten in, dan zijn bovendien alle jokers 'wild' en tellen dus voor ieder ander symbool. Is dan een joker in beeld zonder dat er een winnende combinatie is, dan geeft de joker een mystery-prijs.

Supertron

De Supertron heeft een basisspel met 3 rollen en een bovenspel met 4 rollen. Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Puntenaantallen beneden 200 kunnen met de ‘Select Bet’-knop naar de Supermeter in het bovenspel worden gebracht of worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het bovenspel kan met een inzet van 4, 8 of 16 punten worden gespeeld. Bijzonder aan deze automaat is dat bij een inzet van 16 punten ook winnende combinaties vallen op de rollen 1,2 en 4 alsook op de rollen 1,3 en 4.

Punten boven de 200 op de Supermeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keert de speler terug naar het basisspel.

Sterling

Bij de Sterling biedt het basisspel de mogelijkheid om maar liefst 5 extraholds te sparen en, dat is zeer uitzonderlijk, in het bovenspel met 5 winlijnen kun je onbeperkt vasthouden totdat je een winnende combinatie scoort.

Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Zowel in het basisspel als in het bovenspel zijn mysteryprijzen te behalen tot 200 punten per winnende combinatie. Puntenaantallen beneden 200 kunnen met de 'Club/Bet'-knop naar de Clubmeter in het bovenspel worden gebracht of met de 'Take Win'-knop worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het bovenspel kan met een inzet van 4 of 8 punten worden gespeeld.

Punten boven de 200 op de Clubmeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keer je terug naar het basisspel.

HoldTimer

De naam van deze automaat zegt het eigenlijk al, er is een speciale holdfunctie aanwezig, deze zit hier in het bovenspel. Bij de HoldTimer is het basisspel identiek aan bijvoorbeeld de StepTimer en de TwinTimer.

In het bovenspel is het mogelijk om met een inzet van 5 of 10 punten te spelen. Bij inzet 10 is de holdfunctie in het bovenspel actief en worden rollen bij aantrekkelijke combinaties automatisch vastgehouden.

Punten boven de 200 op de meters in het bovenspel gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld.

Classic

De Classic speelautomaat is een 3-rollen automaat. Deze rollen worden gebruikt voor het basisspel en het vervolgspel.

In het basisspel wordt telkens 1 credit ingezet. Gewonnen punten tot en met 100 kunnen in het basisspel verdubbeld worden met het kop/munt-spel. Zowel in het basisspel als in het vervolgspel zijn mysterieprijzen te behalen tot 200 punten per winnende combinatie, een mysterieprijs van 2 punten wordt gevolgd door het verlies- of dubbelspel. Puntenaantallen benden 200 kunnen met de “Club/Bet”-knop naar de Clubmeter in het vervolgspel worden gebracht of met de collect-knop worden toegevoegd aan de creditmeter. Een puntenaantal van 200 in het basisspel verhuist automatisch naar de creditmeter.

In het vervolgspel kan met een inzet van 2, 4, 8, 12, 16, 24 of 32 punten worden gespeeld. Vanaf een inzet van 8 punten neemt het aantal winnende combinaties toe.

Punten boven de 200 op de clubmeter gaan ook bij dit spel niet verloren, wel worden puntenaantallen van 200 of meer automatisch op de creditmeter bijgeteld en keer je terug naar het basisspel.